Szerző Téma: Gumiabroncs választás dilemmái  (Megtekintve 4867 alkalommal)

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #30 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 10:06:47 »
hy

BaluGTV Köszönöm a válaszod.
Ha belufizok és beszalagozok mindent nem fog túlmelegedni?
 ???

Télen nem. ;) Úgyis hamarabb merül le az akku, mint hogy túlmelegedne.
70-381-95-97

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #31 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 15:37:18 »
na ezen mostmár kezdek nevetni.... :-X

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #32 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 21:55:26 »
Ennyire ostoba lennék....?  :-[

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #33 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 23:05:36 »
NEM RAJTAD! hanem a nem puffadós témán....................................... :-[

compcenter

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #34 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 05:32:24 »
Compcenter!

Olvasni kellene:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=377095

http://www.helitown.com/LipoBattery.html


Még hogy nem értek hozzá... Az olyan kijelentéseiddel, mint az autós akku nem püffad föl, mert keménytokos (igaz is, mert felrobban).

Meg hogy az akku C értéke x 10 = az akku max terhelhetősége ? ? ? Ezek szerint egy 1000 Mah-s 20C röpcsis akkut nyugodtan lehet terhelni 200A-al? Az akku nyugalmi áramerősségének meg semmi jelentősége nincs ugye?




Olvastam   VÉDELEM VÉDELEM VÉDELEM  szabályzó lekapcsol

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #35 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 06:45:37 »
"Discharge Rate (C): C-rate - Capacity Rate - of a Lithium polymer (Li Po) battery. This is a critical information of a Li Po battery pack each RC pilot should know. The C- rate is used to determine how many amps a battery can deliver the power. For example, my APEX 2200 mah pack rated 12C can deliver 2.2 * 12 or 26.4 amps of power."


Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #36 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 06:47:44 »
NEM RAJTAD! hanem a nem puffadós témán....................................... :-[

Egy LIPO tényleg rendesen fel tud puffadni, ha túlterheled. Ha meg keménytokozású, akkor nem tud ugye hova puffadni. ::)
70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #37 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 06:49:30 »
"Discharge Rate (C): C-rate - Capacity Rate - of a Lithium polymer (Li Po) battery. This is a critical information of a Li Po battery pack each RC pilot should know. The C- rate is used to determine how many amps a battery can deliver the power. For example, my APEX 2200 mah pack rated 12C can deliver 2.2 * 12 or 26.4 amps of power."



Ez az amit írtam, a motor (és szabályzó) teljesítményéhez kell igazítani a Lipo kapacitását.

Túlterhelték a VXL készlettel a Lipo-t egy Traxxasban:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X7nP3Z_HCPY[/youtube]
70-381-95-97

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #38 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 06:56:04 »
Hát nah... kicsit nekem is dilettánsnak tűnt a válasz,h azért nem puffad mert nemtud. olyan nincs,h az erő elvész... csak átalakul.
Egyenlőre van 2 nagyobbacska akksim azokat megpróbálom használni,míg megnem jönnek az atomerőművek.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #39 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 07:10:22 »
Hát nah... kicsit nekem is dilettánsnak tűnt a válasz,h azért nem puffad mert nemtud. olyan nincs,h az erő elvész... csak átalakul.
Egyenlőre van 2 nagyobbacska akksim azokat megpróbálom használni,míg megnem jönnek az atomerőművek.

He-he, nem azt írtam, hogy elvész az erő, hanem hogy nem tud hova puffadni. Ez általában a keménytokozás szétrepedésével jár (mert ugye a keménytok alatt ugyanolyan zacskós megoldású a LIPO mint a repülős akkuk)
A VXL szett egy állat. Komolyan kell venni, nem olyan játékszer mint az átlagos 60-80A-es szabályzók.
Száz szónak is egy a vége, a Traxxas VXL-éhez nagy kapacitású, jó minőségű akku kell.
Sokan beleteszik a 3 cellás Lipot is, azzal a kapacitásgondok megoldódnak, de a hajtáslánc elég nagy terhelést kap.
Viszont a kocsi egy vadbarom lesz. Nincs rá jobb szó... ;D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d8cgR5IFbTI[/youtube]
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #40 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 07:15:55 »
 :o :o :o

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #41 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 11:44:03 »
NAH !!!!!!!!!!!

Megjött a vas. kipróbáltam 3cellával csak egy kis udvaron, gyakorlatilag kezelhetetlen, összkeréknél is erősem emeli az orrát, de nem kétkerekezik. habár ezt nem is vártam. 0-100-ra nincs adat,mert gyakorlatilag 100-al indul. 2cellás akksikat fogok rendelni bele,mert még a látvány is félemes, nemhogy 3cellával.

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #42 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 20:01:39 »
Hú akkor az nekem való...  ;D

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

track

  • Vendég
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #43 Dátum: 2010. Szeptember 05. - 19:57:00 »
Slash 6S ?!? És a gumikkal mizujs ?!  :-X

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QOVXQnuQmFM&feature=related[/youtube]

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Gumiabroncs választás dilemmái
« Válasz #44 Dátum: 2010. Szeptember 05. - 20:25:44 »
Repül a gumi.... :o

Az E-Revo is ezt csinálja. Az a durva, hogy a VXL szett szabija lazán elbírja a 6 cellát Lipoból.
A kocsi többi része kakkan meg.  ;D ;D
70-381-95-97