Szerző Téma: E-300 35ccm  (Megtekintve 3422 alkalommal)

track

  • Vendég
Re:E-300 35ccm
« Válasz #15 Dátum: 2010. Október 03. - 19:04:31 »
pl az orrkúp lenne a berántódob...

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:E-300 35ccm
« Válasz #16 Dátum: 2010. Október 03. - 19:09:20 »
Jaaaaaaa!!!!
Ezen még nem gondolkodtam,de nem rossz!!!!
Csak a kivitelezésen kell agyalnom egy keveset.
Szép legyen és egyben praktikus is.

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:E-300 35ccm
« Válasz #17 Dátum: 2010. Október 04. - 05:55:53 »
Lehet egyszerűbb lenne az orr burkolatot kettészelni és úgy rögzíteni akkor talán felférne egy tárcsa az indításhoz.
Vagy ez elvetélt gondolat? ::)

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:E-300 35ccm
« Válasz #18 Dátum: 2010. Október 04. - 14:43:27 »
Nem.Gondoltam már rá,viszont az az aggályom van,hogy kárt tesz a lefutó zsinór valamiben.

track

  • Vendég
Re:E-300 35ccm
« Válasz #19 Dátum: 2010. Október 04. - 16:00:52 »
Akkor egy ötlet, habár kicsit bonyolultabb...

csináld fogasléccel és egy fogaskerékkel. pl volt ilyen gyerekjáték is, h megrántottad, és volt egy prop a tetején és repült.

és mondom,h ez csak 1 ötlet.

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:E-300 35ccm
« Válasz #20 Dátum: 2010. Október 05. - 17:51:37 »
A fogaslécet nem tartom rossz ötletnek bár drága ha úgy kell gyártatni hozzá.
A legjobb talán még mindíg valamiféle starter lenne.

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Nem elérhető Péter

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 817
Re:E-300 35ccm
« Válasz #21 Dátum: 2010. Október 05. - 20:43:51 »
Egy tisztességes elektronikus jujtás lenne a normális megoldás, jó gyujtással és jól beállitott karburatorral szivatás után 1-2 huzás a légcsavaron és müködik. 3 átalakitott motorm van és soha sincs gond az inditással, egyébként egy átlag starter megnövelt lendkerékkel akár egy 50ccm. motort is átpörget egy párszor.

track

  • Vendég
Re:E-300 35ccm
« Válasz #22 Dátum: 2010. Október 06. - 16:45:29 »
sűrített levegő ?

Nem elérhető Péter

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 817
Re:E-300 35ccm
« Válasz #23 Dátum: 2010. Október 06. - 22:52:21 »
sűrített levegő ?
Na ezt nem értem egyáltalán nem is lényeges.
Tulajdonképpen Szitkó kollégának az a propblémája hogy mágnesgujtása van ahol a szikra feszültsége erössen függ a motor fordultától, a mágneses gyujást ha kézzel rántjuk be a motort nagyon befolyásolja a légcsavar poziciója a gyujtáshoz képest (tehát akkor kell a maximális sebesség amikora lendkrek mágnese elszald  tekercs vasmagja elött) Az elektronikus gyujtás viszont nem fordulat függö (mármint gyujtófeszültség, szikra energia) tehát aránylag lassan áthuzva a légcsavart is beindul a motor.

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:E-300 35ccm
« Válasz #24 Dátum: 2010. Október 07. - 05:45:03 »
Ez akkor ha jól értem azt jelenti, hogy amikor a propot felrakjuk(rakja) nézzük össze a gyújtással, hogy amikor meglendítjük akkor mondjuk ne oldalra vagymás kényelmetlen pozícióba kelljen húzni. De ez még nem is biztos, hogy elég mert a megfelelő gyújtófesz még nem biztos hogy létrejön. R go érdemes egy tirisztoros gyújtást rábütykölni.

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Nem elérhető Péter

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 817
Re:E-300 35ccm
« Válasz #25 Dátum: 2010. Október 07. - 09:42:26 »
Ez akkor ha jól értem azt jelenti, hogy amikor a propot felrakjuk(rakja) nézzük össze a gyújtással, hogy amikor meglendítjük akkor mondjuk ne oldalra vagymás kényelmetlen pozícióba kelljen húzni. De ez még nem is biztos, hogy elég mert a megfelelő gyújtófesz még nem biztos hogy létrejön. R go érgemes egy tirisztoros gyújtást rábütykölni.
Feltétlenül

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:E-300 35ccm
« Válasz #26 Dátum: 2010. Október 07. - 17:49:29 »
Ja,ja.
A sűrített levegőt én sem értem,de mindegy.Igen,asszem maradok a tirisztornál!Sztem ez a legegyszerűbb.
A babetta gyújtás a legolcsóbb,csak a jeladót kell átalakítani,6v-ról megy,azt a plusz sújt amit az 5 akksi jelent el tudja cipelni.V-nem?!?
Majd meglátjuk ;)

Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:E-300 35ccm
« Válasz #27 Dátum: 2010. Október 07. - 17:55:39 »
Izé.....
Utána néztem,kb 8 db ezres a gyújtás(babetta)+a jeladó,ami ha új 7000.- .
Gondolom bontóban olcsóbban be tudom szerezni.
Ha van netán olcsóbb megoldás,ÉRDEKEL!!!!!


Nem elérhető Szitkó

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 456
Re:E-300 35ccm
« Válasz #29 Dátum: 2010. Október 07. - 19:19:25 »
 :)
Ha ez ilyen egyszerű lenne!!
Ez kb 6000.-,ezzel nincs is baj.Csak ha megjön(ha megjön!!!),hozzá jön még a posta költség és a vám!
Így már nem biztos,hogy jó.Pedig ez lenne a legjobb megoldás.