Igen-igen, sokmindenben igazatok van.
A csavarok tényleg nem túl jó minőségűek benne, főleg az imbusz fejűek. Szerencsére bele még nem tört egy sem, de az imbusz csavarok feje "le van nyalódva", és már nem fogja a kulcs sok helyen.
A csúszka a farokház felőli végállásában igen keményen ki tud akadni, én is tapasztaltam, gondolkodtam is hogy nem kéne-e oda valami távtartó. Még gondolkodom rajta.
Átalakítanám én kardánosra, de lehet sikerül olcsón hozzájutni ugyanilyen házhoz, mint ez volt, úgyhogy inkább ez marad szerintem, mert a másikra sokat kéne még várnom, amit már nem szeretnék. És Paypalom sincs még, amit nem fél óra meg csinálni, apa meg ritkán ér rá és ilyen pénzügyi dolgokhoz nem fogok hozzá egyedül.
Szerintem kardános alakítgatás még a jövő zenéje lesz.
A gyro+farokszervó páros a lehető legjobban fogta a farkát, én ahhoz nem nyúlnék. Tudom, hogy ez a szervó nagyobb gépekre való. De ha azokat megfogja, akkor ezt meg gond nélkül tartania kell, és amíg nem tört el a ház addig tartotta is szépen.
Az említetteken kívül az egyik bűnös még lehet a rezonancia is. Ezt is megnézem majd, tanácsolták, hogy a főrotorlapátot szedjem le, és ha érződik rezonancia a farok felől, akkor a faroklapátokat ki kell egyensúlyozni.
Köszönöm a segítségeiteket!
