Szerző Téma: Az első robbanó motoros gepem?!  (Megtekintve 49068 alkalommal)

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #45 Dátum: 2011. Szeptember 14. - 19:49:28 »
Szia vadász!

általában egy tanknyi uzit szoktak kijáratni repülés előtt.  ::)
Az első repülésnél sem szabad sajnálni tőle az anyagot.  ::)
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető vadász

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
  • Lakhely:Kengyel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #46 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 21:57:26 »
Szia Attis!
Hogy érted hogy az első repnél sem szabad sajnálni az üzemanyagot?
Canary sport-40, Curare, Park Master, Ultron, Yak-54, S-bach, GS Racing, Phoenix 2000, Zephyr

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #47 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 22:08:02 »
Szia Attis!
Hogy érted hogy az első repnél sem szabad sajnálni az üzemanyagot?

Mivel az Üzemanyag adja meg a kellő kenést és hűtést így ajánlott.
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető vadász

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
  • Lakhely:Kengyel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #48 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 22:10:43 »
Úgy lesz, had füstöljön. ;)
Canary sport-40, Curare, Park Master, Ultron, Yak-54, S-bach, GS Racing, Phoenix 2000, Zephyr

Nem elérhető vadász

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
  • Lakhely:Kengyel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #49 Dátum: 2011. Október 29. - 21:13:59 »
Helló!
Már 2-kanna üzemanyagot füstöltem el és igazából most érződik, hogy igazából beállt a motor, nagyon szépen jár minden fordulat tartományban.
Üdv:Vadász
Canary sport-40, Curare, Park Master, Ultron, Yak-54, S-bach, GS Racing, Phoenix 2000, Zephyr

Nem elérhető vadász

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1077
  • Lakhely:Kengyel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #50 Dátum: 2012. December 19. - 20:16:27 »
Benzinessel hogy álltok?
Canary sport-40, Curare, Park Master, Ultron, Yak-54, S-bach, GS Racing, Phoenix 2000, Zephyr

Nem elérhető aksi

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 364
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #51 Dátum: 2013. Május 13. - 20:32:24 »
Bk úr   :D  az igért kép  :

A képet az RcPilot.hu tárolja.


A képet az RcPilot.hu tárolja.

Fesztáv: 1600 mm
Moci : 12.5 ccm
Ez egy olyan játék,amely rendkivül izgalmas és kimerithetetlen.

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #52 Dátum: 2013. Május 13. - 20:49:23 »
Szia aksi!

Nagyon szép!  :o
Remélem a berepről is lesz egy kis video.... ::)
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető Kicsimakker

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 30
  • Csikós Lóránt
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #53 Dátum: 2014. Január 10. - 23:53:31 »
Sziasztok !

Biztos nem jó topicba írom most ezt de majd a moderátor átlöki valahova ha nagyon off.
Nem találtam ehhez kapcsolódó témát ezért írok itt.
Szóval az a helyzet, hogy repülök nitróssal is......de nem merek velük komolyabb trükköket repülni mert amikor a kezemben van a tank, akkor akárhogyan forgatom mindig van egy olyan pozíció ahol a súly megakad és vagy levegőt szív a gép vagy annyi buborékot, hogy megáll....vettem már 3 féle tankot is de mindegyiknél megvan ez a jelenség.....próbáltam hosszú-rövid üzemanyagcsövet......vastagot és puha véknyat is......5 gramos és 25 gramos nehezékkel is próbáltam már.....persze ezek gyáriak lekerekített véggel......de valahogy egyik sem győzött meg arról ,hogy majd ez faszául pótolja nekem az üzemanyagot.......Én gépészmérnöknek (is) tanultam de most vagy én vagyok teljesen hülye ( erre jó esély van ) vagy valami más trükk van vagy egyéb szerkezet amiről én nem tudok.....azt tudom, hogy nagyon komoly 3D repüléseket csinálnak már komolytalan gépekkel is mint pl egy wot4 53-as irvine motorral......de hogy a picsába nem szív nekik buborékot ????

Ha tudtok segítsetek.....Köszönöm előre is.....

Nem elérhető Kicsimakker

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 30
  • Csikós Lóránt
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #54 Dátum: 2014. Január 10. - 23:59:35 »
Pl ilyesmire gondolok.....jó lenne ilyet repülni nitróssal is de egyenlőre csak elektromossal mernék ilyenre vállalkozni....


http://www.youtube.com/watch?v=t_QjMOFJgxU

Nem elérhető HC

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1186
  • Magi István
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #55 Dátum: 2014. Január 12. - 13:21:29 »
Biztos ismered, hogyan kell szabályosan kialakítani a tankban a hümért!
Azért inkább leírom, hátha valahol meglátod a problémádra a megoldást.
A tankba kell 3 cső:

A középső a kritikus neked, ez a hümér.
A belógó alucsőre kerül egy könnyen hajló üzemanyagcső darabka, mely végére megy a hümér (súly). Ez akkor van jól kialakítva, ha a tartályt szályával felfelé fordítva nem ér le teljesen az aljára, attól kb. 1-2mm-re lóg és szabadon tud ide-oda csapódni a tartály két fala között. Az sem megengedett, ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!
A többi cső elhelyezése és feladata gondolom világos (tulnyomás cső és a tankoló cső).
Az ilyen tartállyal bármit megrepülhetsz!

Nem elérhető HC

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1186
  • Magi István
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #56 Dátum: 2014. Január 12. - 13:24:39 »
Ezeket a fajta hüméreket javaslom (buborék mentes és szűrő is egyben):

Nem elérhető Kicsimakker

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 30
  • Csikós Lóránt
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #57 Dátum: 2014. Január 12. - 23:14:39 »
Szia HC !

Köszönöm szépen , hogy foglalkozol velem.Jó képeket raktál fel.Egyenlőre amatőr szinten vagyok ilyen spéci utántöltő csatlakozásom nincs.
Helyette a karbiról lehúzom a csövet és ott töltöm a tankot.....végeredmény ugyanaz csak az egyik cigány módszer a másik meg elegáns.....
Ez a buborékmentes szűrő nekem is megtetszett és már vagy 2 hete meg is rendeltem a hobbykinről.....volt vagy 500 forint.....préselt réz gyöngy szűrő...
sok helyen használják az iparban a folyadékok és a gázok szeparálására.....
Amit írtál nekem az minden stimmel kivéve talán ezt 
"..... ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!...."
Én direkt puha lágy csövet kerestem amivel előre tud esni......vagy nem értem.....ha zuhanva repülök pár másodpercet és megáll fent a hümér ( ahol most levegő van ) , akkor honnan fog üzemanyagot szívni a motor ?
Vagy egy a buborékmentes szűrő annyira profi , hogy nem enged be semennyi levegőt sem ? Mert ez esetben meg vákuum lesz az üzemanyag csövemben és ezért áll le.....

Mondjuk eddig a klasszikus átfúrt bevágott végű tanksúlyokkal próbálkoztam.....azok meg mondent felszívnak.....még azoxigént is  :)
 
HC ! Homályosíts fel kérlek mert tapasztalatlan zöldfülű vagyok még ebben a tank építésben.


Nem elérhető altima

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 444
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #58 Dátum: 2014. Január 13. - 00:25:09 »
Szia HC !

Köszönöm szépen , hogy foglalkozol velem.Jó képeket raktál fel.Egyenlőre amatőr szinten vagyok ilyen spéci utántöltő csatlakozásom nincs.
Helyette a karbiról lehúzom a csövet és ott töltöm a tankot.....végeredmény ugyanaz csak az egyik cigány módszer a másik meg elegáns.....
Ez a buborékmentes szűrő nekem is megtetszett és már vagy 2 hete meg is rendeltem a hobbykinről.....volt vagy 500 forint.....préselt réz gyöngy szűrő...
sok helyen használják az iparban a folyadékok és a gázok szeparálására.....
Amit írtál nekem az minden stimmel kivéve talán ezt 
"..... ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!...."
Én direkt puha lágy csövet kerestem amivel előre tud esni......vagy nem értem.....ha zuhanva repülök pár másodpercet és megáll fent a hümér ( ahol most levegő van ) , akkor honnan fog üzemanyagot szívni a motor ?
Vagy egy a buborékmentes szűrő annyira profi , hogy nem enged be semennyi levegőt sem ? Mert ez esetben meg vákuum lesz az üzemanyag csövemben és ezért áll le.....

Mondjuk eddig a klasszikus átfúrt bevágott végű tanksúlyokkal próbálkoztam.....azok meg mondent felszívnak.....még azoxigént is  :)
 
HC ! Homályosíts fel kérlek mert tapasztalatlan zöldfülű vagyok még ebben a tank építésben.



Szia!

Ha a karbiról veszed le a csövet tankoláskor, akkor elég 2 cső... az alsó "fuel dot" nem kell....

Ha metiles gépről beszélünk ott a kipufogógáz van visszavezetve a tankba így ott lényeges túlnyomás van...
Egy kevés levegő buborék nem számít.. A metiles motorok bőven dús keverékkel üzemelnek azaz több üzemanyagot kap mint amire az égéshez szüksége van. Valójában a metil hűti a motort. Szóval egy kis levegő buborék nem számít...
A hümér elvileg oda megy ahova az üzemanyag... Gravitáció rá is hat... de azért nem jó ha vissza is tud fordulni mert nagy eséllyel úgy is marad.. Akkor tuti leáll.
Valahol van fent a youtubon egy videó ami egy átlátszó tankról készült egy F3A-s modell műrepülőben... hááát nem úgy mozog az üzemanyag mint azt mi hinnénk...

Nem elérhető HC

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1186
  • Magi István
Re:Az első robbanó motoros gepem?!
« Válasz #59 Dátum: 2014. Január 13. - 07:08:39 »
Pontosan!
A videót én is láttam, marha jó! Megpróbálom megkeresni...