Szerző Téma: TAMIYA PAJERO  (Megtekintve 64406 alkalommal)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #405 Dátum: 2010. Május 31. - 20:14:42 »
Én a DIG rendszerre tippelnék,ahol pl. letudja kapcsolni külön a hátulját vagy az elejét,illetve külön tud fékezni,de semmi sem biztos,csak a halál!  ;D ;D ;D

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #406 Dátum: 2010. Május 31. - 20:23:45 »
De pajesz alváz?

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #407 Dátum: 2010. Május 31. - 20:42:26 »
Az!  ;)

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #408 Dátum: 2010. Május 31. - 21:00:17 »
A zöld autóban mit kell figyelni?  ??? Semmi érdekeset nem látok.
70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #409 Dátum: 2010. Május 31. - 21:03:25 »
Nem hiszem, hogy egy ilyen DIG beleférne:

70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #410 Dátum: 2010. Május 31. - 21:03:59 »
A zöld autóban mit kell figyelni?  ??? Semmi érdekeset nem látok.
Azt,hogy ott van egy plusz szervo valami dupla karral a motor körül.

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #411 Dátum: 2010. Május 31. - 21:06:31 »
DIG

Ezt valaki leírhatná mi ez

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #412 Dátum: 2010. Május 31. - 21:16:19 »
Külön tudod kapcsolni az első- vagy a hátsó hajtást és ezáltal külön tudod fékezni is. Lehet akár dupla motoros autóknál is,de 1 motorosoknál is létezik.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #413 Dátum: 2010. Május 31. - 21:24:27 »
DIG

Ezt valaki leírhatná mi ez

Elsősorban Crawlereknél alkalmazzák. Általában a hátsó tengelyhez építik be. Mivel a Crawler a fix hajtás (és nagy tengelytáv) miatt hatalmas íven fordul, egy szervóval (és persze a DIG-gel) lekapcsolható a hátsó hajtása. Ezzel természetesen hajtásmentesül gép hátsó tengelye,vagyis nem tolja a farát kifelé a kanyarból, egyszóval; kisebb íven befordul. Kell hozzá min. 3 csatornás táv, és egy olyan osztómű amin van ilyen tengelykapcsoló.
Azért nem értettem a képet, mert a Pajesz alvázba kevés a hely ilyesminek (szerintem).
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #414 Dátum: 2010. Június 02. - 17:32:31 »

Nem elérhető Tettike

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 890
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #415 Dátum: 2010. Június 02. - 19:55:40 »
Sziasztok!

Nagyon nem értek ezekhez a az autókhoz.  :-[

Ezen a képen a szervónál egy váltót látok?  ???

Tettike
Az ég a bátraké!

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #416 Dátum: 2010. Június 02. - 22:40:37 »
Én inkább egy osztóműnek vagy DIG -nek nézem.

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #417 Dátum: 2010. Június 03. - 05:32:09 »
Osztómű DIG-gel ;)
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #418 Dátum: 2010. Június 03. - 12:09:10 »
kisg325

Megjöttek a motorok



Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #419 Dátum: 2010. Június 03. - 21:31:54 »
 :o :o :o

Szép megoldású a futómű,ráadásul a hosszabítás miatt kardánfelfüggesztés is van,amit még soha nem is láttam.







1.55-ös kerekekkel szerintem jobban mutat ez az alváz,bár lehet más alvázak is scale-ebbek vele.