Szerző Téma: UAV predator építése  (Megtekintve 24115 alkalommal)

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #135 Dátum: 2010. Július 24. - 20:34:14 »
hát na... összetört ma is, a földről startot megsem próbáltuk. a test már egyben, holnap lehet megpróbálom még1szer... az a franya lehúzatás. gyakorlatilag belehúzta a tő gáz a gépet a földbe.
lassan video

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #136 Dátum: 2010. Július 26. - 21:25:30 »
Ha valaki ráér holnap (kedd) akkor este valamikor feladjuk az utolsó kenetet a gépnek.
És tán értelmet nyer a jó öreg Székely közmondás is :

VAGY HÚZ A SZÜRKE VAGY MEGDÖGLIK!

elhuzatom a motrot balr fő ahogy BéKa barátunk ajánlotta, és meglássuk. videjót majd rakom.

Aki tud, jöjjön ki röhögni  ;D

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:UAV predator építése
« Válasz #137 Dátum: 2010. Július 26. - 22:48:20 »
Ha valaki ráér holnap (kedd) akkor este valamikor feladjuk az utolsó kenetet a gépnek.
És tán értelmet nyer a jó öreg Székely közmondás is :

VAGY HÚZ A SZÜRKE VAGY MEGDÖGLIK!

elhuzatom a motrot balr fő ahogy BéKa barátunk ajánlotta, és meglássuk. videjót majd rakom.

Aki tud, jöjjön ki röhögni  ;D

A videóra én is kíváncsi vagyok, de nehogy az süljönk ki belőle hogy a pilótával is gond van mert rögtön brekegni kezdek!

Üdv.: BK

Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #138 Dátum: 2010. Július 27. - 06:46:26 »
 ;) igyexik az ember...  8)

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #139 Dátum: 2010. Július 27. - 19:40:57 »
Kell is a földnek az esső..... na épen ezért nem mentünk ma berep akarom mondani törni :D

Nem elérhető Tettike

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 890
Re:UAV predator építése
« Válasz #140 Dátum: 2010. Július 27. - 21:09:47 »
Kell is a földnek az esső..... na épen ezért nem mentünk ma berep akarom mondani törni :D

Én is az esőre fognám!  ;D

T
Az ég a bátraké!

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #141 Dátum: 2010. Július 27. - 21:22:26 »
naaa... olyan izé vagy. most mé kellett eztete csinálnije more?!

Nem elérhető Tettike

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 890
Re:UAV predator építése
« Válasz #142 Dátum: 2010. Július 27. - 21:24:22 »
Hááát dága testvírem nemtudom, de jólesett!  ;D

T
Az ég a bátraké!

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #143 Dátum: 2010. Július 29. - 11:51:14 »
Én is megvilágosodtam,ha lesz egy kis időm, leírom...

a lényeg,h ma van az utolsó maiden flight, és én személy szerint úgy gondolom,h repülni fog.
a fő konstrukciós hibákat kijavítottam uh. már csak az időjárás állhat az utunkba.

Akinek van kedve, az jöjjön ki a reptérre. sztem 5-6ó magasságába.

Nem elérhető HC

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1186
  • Magi István
Re:UAV predator építése
« Válasz #144 Dátum: 2010. Július 29. - 21:11:52 »
A mai próba videóban:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8AE_5L9Xbk4[/youtube]
A kommentet inkább track-nak adnám...  ::)

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #145 Dátum: 2010. Július 29. - 21:24:41 »
Inkább nem kommentálnám... Valami nagyon nem kerek.
Bevetettük az űrtechnikát is, de mégsem lett jó.

Súlypont jó, későbbiekben hátrafelé toltuk kemény 5 centivel az akksit!!!! semmit nem változott
Motor elhuzatás végigjátszva, mégsincs változás.
Siklás a súlyhoz képest jó, ill. van !

Ahogy néhány kedves barátunk kommentálná : EZ EGY REPKÉPTELEN FOS!

Részemről a topic zárható, nem ragasztom többet.

Ha valaki igényelné a kibelezett testet ill. szárnyakat, 2db citromos borsodiért elvihető!

Nem elérhető BK_Attis

  • Lakhely: Sajóörös
  • Jedi Mesterek Mestere
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 20112
  • Élni, Élni hagyni és embernek maradni!
    • Flying Angel
Re:UAV predator építése
« Válasz #146 Dátum: 2010. Július 29. - 22:42:40 »
Nekem megér 2db citromos borsodit!  ;)

Bízom magamban, hátha még nevetésre késztetlek.  ;D ;D ;D
Végcél a kék ég vagy? 2,4Ghz/2,4Ghz
Üdv: Krajcz Attila
0670/325-6476
borsodircmodell.info@gmail.com

Nem elérhető gzax

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 4779
  • Noszmüller Gábor Madocsa & Paks ;-)
Re:UAV predator építése
« Válasz #147 Dátum: 2010. Július 29. - 22:56:36 »
2 radler és 1 citromos borsodi?

Viccet félretéve. Motos beállítással nem próbáltatok egy kicsit játszani? Lehet célravezetőbb lenne mint a súlypontot tilitoloizni... Bát én nem vagyok nagy tolómotoros párti. De Pintyoke és csapata biztos többet tud a kérdésről...
Kár lenne feladni! Ha másnak repül neked is kell, hogy repüljön !

Üdv:Noszmüller  Gábor  +36 20/345-10-74
Spectrum DX7

track

  • Vendég
Re:UAV predator építése
« Válasz #148 Dátum: 2010. Július 30. - 07:12:50 »
Motor elhuzatást végigjátszottuk, a lefelétől a szinte égig néző motorig... nem változott.a legutolsó próbánál az alap elhuzatáson fellül betettünk egy prop központozó műanyagot a motor alá és még az is kevés volt.

Viccet félretéve, aki hozza a borsodit,az viszi a testet!
2db karboncsővel még ezt meglehet fejelni,h ne keljen megint bányászkodni, mert azt beleraknám a nagy  csupába.

Nem elérhető styroman

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 83
Re:UAV predator építése
« Válasz #149 Dátum: 2010. Július 30. - 10:10:37 »
Szia Track!

Látom ezzel is van küzdelem.
Ne add fel csak beállítás kérdése az egész.
Indulj ki mjindíg a súlypontból ez a legfiontossabb.
Abba legyél biztos.
Ahhoz állíts mindent.
1 lépés : súlypont beállít majd siklatás nooo motor.
Ha siklik rendesen akkor jöhet a gáz!
DEEE
Mivel tolómotoros ezért a bólintónyomaték végig szívat.
Tehát siklik majd gáz de csak egy hangyafasznyit .
Egyből érezni majd hogy merre tör ki (általában lefelé nyomja az orrát)
A majánál fel húzattuk a mocit mert a szárny feletti síkban van ha jól emlékszem,.
Lehet hogy ennél pont lefelé kell hútzatni sajna nem látom közelről a gépet.
Azzal szívatja az ember ilyenkor magát , hogy kapásból a súlypontot állítja és ilyenkor megint máshogy viselkedik a motorhúzatástra.
Ezért fontos először siklatni majd ha jó a súlypont akkor mehet a gáz.
Ha a gépet túlmotorozzátok akkor még nagyobb a zűrzavar.
SZERINTEM
Bocs ha belavau.