Végre megtaláltam,hogy nagyjából mennyit csavarodik egy valódi csirke 

Elmondom hogyan keletkezett ez a kép.
Nos, Joe és Jack őstermelők az Usa Arkansas államában már régóta szerettek volna egy igazi Off-Road kocsit. Már nagyon unták az 5.7-es és 7.3-as Chevyket és Chryslereket. Nem rossz vasak azok sem, de mégsem az igazi sárdagasztó gépek.
Mert ugye egy igazi Rednecknek kell a merev híd és az összkerékhajtás. És persze olyan,ami nem traktor.
Nosza, fel is cuppantak a netre és beszerezték a szükséges dolgokat. Jeep Cherokee kipipálva. Krómfelnik kipipálva. Csörlő beszerezve.
Viszont ez egyik nap Joe nagyon különös dolgot vett észre egy kis kelet európai honlapon. RC-Fighter vagy MC-Pilot volt a neve, már nem is emlékszik, hiszen amerikai mivolta és földműves léte nem ruházta föl túlságosan nagy észbeli képességekkel.
-Jeeehaaaaww Jack! Némmá' mit talátam! Jack kimászott a Jeep alól, ahol éppen a rúgótornyokat erősítette meg egy kis plusz lemez ráhegesztésével.
-No, mit öcsi?-Ehune ez a dzsip hogy teszi a patáit. A miénk mikó' fog ilyet csinálni?
-Nos öcskös ez tényleg kafa, de nem tudok rájönni, hogy mi miatt van ez így.
Talán a sárvédőszélesítés... tegyünk rá mi is olyantot, akkó' lehet jó lesz...Nem kis utánajárásba került , de beszerezték a toldatokat.
Jack nagyobbra vágta a sárvédőket és felcsavarozta a szélesítéseket. Csodák csodájára a kocsi hídjai többet mozdultak el, a kerék nem ütközött fel a sárvédőben.
-Te Jack, még mindig nem zsír ez így. Madefakk.. kell még valami hozzá.
-Mos' nem tudom mi legyen még a tengelyekhez, de némmá, ezen a Subaru Bratten találtam jó kis fehér feliratos PIAA pilácsokat!
Négy nap múlva meg is jöttek a lámpák. Boldogan csavarozták föl a lökhárítóra. Így már sötétben tudták a sarat dagasztani és a trágyát hordani a kocsival.
Viszont az egyik éjszaka meg is történt a baj. Joe éppen a komposztos utánfutóval tolatott be a tehénistálló mellé, amikor véletlenül ráhajtott egy az útban felejtett gereblyére. A Mickey Thompson Baja Pro gumi egy szusszanással kilehelte a lelkét.
Nem is a kerék pótlásával volt probléma (pótkerék az volt) hanem a felázott és a disznyók által összetúrt földön meg kellett emelni a kocsit.
Ebben egy profi piros színű, extra nagy talppal rendelkező Pro-Line emelő segítette a srácokat, amit használaton kívül a -szintén Pro-Line- tetőcsomagtartón tároltak.
-Jack tesó, ez így nem járja! Ez a magyar gyerek jobb kocsit csiná' ,mint mi. A milyénk nem rúgózik ígye!
-Télleg, de nem tudom megcsinálni ilyentre. Ezért majd a versenyeken minden képen melléállítjuk Sarah-t, hogy őt nézzék az emberek, ne pedig a kocsit.
