Szerző Téma: TRAXXAS Slash 4x4  (Megtekintve 52966 alkalommal)

Nem elérhető ToTo1981

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 107
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #315 Dátum: 2010. December 03. - 15:13:31 »
Nem volt még ilyen tapasztalatom, de én azt csinálnám, hogy szétszedném fő darabokra, megnézném a hátsó difit, első difit, fogaskerekeket, aztán külön a motort megforgatnám minden irányba.

A szabályzón ha jól tudom van olyan, hogy reset funkció, valahogy vissza lehet állítani a gyári állapotra, benne van a leírásban. Talán még azt érdemes kipróbálni.

Meg talán a csapágy! Nem lehet, hogy beállt és csak egyik irányba forog, pont az amilyet nekem is küldtél!
Traxxas Slash 4x4 VXL - Jerry Whelchel edition

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #316 Dátum: 2010. December 03. - 15:28:37 »
Nem volt még ilyen tapasztalatom, de én azt csinálnám, hogy szétszedném fő darabokra, megnézném a hátsó difit, első difit, fogaskerekeket, aztán külön a motort megforgatnám minden irányba.

A szabályzón ha jól tudom van olyan, hogy reset funkció, valahogy vissza lehet állítani a gyári állapotra, benne van a leírásban. Talán még azt érdemes kipróbálni.

Meg talán a csapágy! Nem lehet, hogy beállt és csak egyik irányba forog, pont az amilyet nekem is küldtél!

Ha szorulása lenne, gondolom azért megmozdulna a motor... kis segítséggel vagy ilyesmi.. de nem teszi.. még próbálom majd a resetet..

track

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #317 Dátum: 2010. December 03. - 16:28:34 »
hát... nincs jó hírem... de ne legyen igazam! Akkor szokott ilyen lenni, mimkor az egyik a 3ból derót közül valamelyik kontaktos, vagy rövidzáras. próbáld meg a resetet, vagy ami nekem megoldotta a problémát, játsz a gáz trimmel, ill 50-50 és70/30 kapcsolóval, lehet,h az battya a rezet! ha trimmel van hátramenet,akkor a táv.esetleg próbáld ki repcsi távval a mocit. az enyém úgy be volt állva,h megse mozdult... nykonöntöttem wd-vel hagytam állni és azóta is megyen. sztem jobb egy ilyen latyakos csapatás után a szobába kicsit megjáratni a levegőbe,h kicsapja magából a trutyi, aztán mehet a radiátorra.

Energy

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #318 Dátum: 2010. December 03. - 17:36:14 »
Sziasztok!

Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.

Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.

Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a  két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.

Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.

Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.

Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).

Energy

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #319 Dátum: 2010. December 03. - 19:08:08 »
hát... nincs jó hírem... de ne legyen igazam! Akkor szokott ilyen lenni, mimkor az egyik a 3ból derót közül valamelyik kontaktos, vagy rövidzáras. próbáld meg a resetet, vagy ami nekem megoldotta a problémát, játsz a gáz trimmel, ill 50-50 és70/30 kapcsolóval, lehet,h az battya a rezet! ha trimmel van hátramenet,akkor a táv.esetleg próbáld ki repcsi távval a mocit. az enyém úgy be volt állva,h megse mozdult... nykonöntöttem wd-vel hagytam állni és azóta is megyen. sztem jobb egy ilyen latyakos csapatás után a szobába kicsit megjáratni a levegőbe,h kicsapja magából a trutyi, aztán mehet a radiátorra.

A trimmes játék vmár rögtön volt... nem orvosolta a problémát... elenben amikor a szabiból kijövő 3 kábelt /motorhoz/ mozgattam, akkor a szabályzó piros kis lámpája vibrált .. a moci egy irányba is be tud álni??  most nioncs időm szétszedni, de majd holnap neki ülök este..   köszi mindenkinek az ötleteket...  végig csekkolom mindet.. nem szeretnék szabályzót venni...

 

track

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #320 Dátum: 2010. December 03. - 19:12:57 »
azt elhiszem... ha piribe villog, a leírásban megtudod keresni,h mit villog neked, talán ezzel lehet zárni a hibakört!

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #321 Dátum: 2010. December 03. - 19:30:04 »
Sziasztok!

Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.

Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.

Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a  két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.

Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.

Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.

Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).

Energy

ÜDV! a CSAPTban !!

track

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #322 Dátum: 2010. December 03. - 21:02:27 »
Sziasztok!

Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.

Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.

Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a  két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.

Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.

Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.

Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).

Energy

ÜDV! a CSAPTban !!

jaja!!! ÜDV! csak elvitt a hév! Na sikerült kinyomozni mit villog ?!

Nem elérhető ToTo1981

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 107
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #323 Dátum: 2010. December 03. - 22:32:24 »
Üdv Slash tesó! :)

Nekem amióta megvan a gép minden este azon agyalok, hogy tudom fejleszteni :):) Már egy kicsit zavar is, hogy ennyit agyalok rajta.

Ma egy drift kerék építése volt tervben,mégpedig oly formán, hogy egy pvc csövet húzok a gyári gumikra. A terv mind addig jó volt, amíg ki nem derült,hogy a PVC csöveg többsége 110mm-es átmérőjű, míg a kerék 115-116 kb., lényeg, hogy az nem jó rá, így most majd PET palackkal próbálom ki ha lesz üccsi itthon :) Illetve vlt egy PVC cső lezáró darab ami 475Ft, abba szépen befeküdt, de volt kb 2mm holjáték, amit orvosolva nem lenne rossz alternaíva talán.

A másik fejlesztés a belső borítás, aminél a műanyag, az anyag verzión már gondolkodtam, de ez a harisnyás verzió is tetszik!

Továbbá keresek hajtogatható lufit a telókra védőnek, de még azt sem találtam normális áron.

nos mst ennyi.
Traxxas Slash 4x4 VXL - Jerry Whelchel edition

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #324 Dátum: 2010. December 04. - 00:04:04 »
Sziasztok!

Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.

Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.

Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a  két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.

Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.

Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.

Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).

Energy

ÜDV! a CSAPTban !!

jaja!!! ÜDV! csak elvitt a hév! Na sikerült kinyomozni mit villog ?!

NEm... mert az autót nem vittem magammal a dolgozóba.. :-)   nemrég értem haza és már nincs kedvem.. fagyoskodni..

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #325 Dátum: 2010. December 04. - 15:52:08 »
Szia track!

Én is most rendeltem egy távot ha írnál róla hogy milyen a használatban
azt megköszönném.

Üdv: matyaszoli

csab1hd1

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #326 Dátum: 2010. December 04. - 15:55:08 »
Szervusztok Slash rajongók!
Gaal csaba vagyok, és Budapeströl jöttem ide közétek!
Két kerekessel be lehet hajtani erre a fórumra? Mert akkor csatlakoznék, és szivesen megosztom mindennemü tapasztalatomat a szereléssel, kocsival kapcsolatban. Amihez nem értek, az az elektromos rész, abban inkább a tapasztaltabbak segítségét kérem majd.
Az autóm egy 2,4GZ-es új 2WD, és ez a második autóm, igaz, 1 hónappal az első után vettem meg.
Rettenetesen tetszik nekem a "desert truck" mint műfaj, óiási örömmel nézegetem Robbie Gordon és Terrible Herbst videóit, és virtuális hidegrázást kapok a bömbölő (vagy inkább recsegő?) V8 hangtól. Szóval a kedvenc motorsportom a Baja 500 és 1000.

Ez az autó áll a leg közelebb az ízlésmhez:
http://www.youtube.com/watch?v=k9e_P1PgnrE&feature=fvw

csab1hd1

  • Vendég
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #327 Dátum: 2010. December 04. - 16:01:21 »
Az autóm jelenleg egy BLITZ karosszériát hordoz, mivel az sokkal jobban tetszett mint az eredeti karosszériája, és eleve már volt ithon, mert az első autómra raktam fel. Aztán rájöttem hogy kell ide a teljesítmény, ezért lett a választásom a Slash 2WD. Lehetett volna a Blitz is, de valamiért úgy éreztem hogy a Slash a legjobb autó. Nem tudom, igaz-e, de díjakat nyert ez tény.
Mivel videózni is imádok, összeütöttem egy kis klipet a gépemről, itt még "szüz" állapotában, full gyári tepsi, és karcmentes kasztni látható.
http://www.youtube.com/watch?v=eTQqIGbaRnc

Nem elérhető ToTo1981

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 107
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #328 Dátum: 2010. December 04. - 16:51:56 »
Szia Csaba!

A videód továbbra is király!

Én ma csapattam a pécsi on-road RC pályán 2S és 3S akkuval is, hát majd odafagytam :)

Drift kerék:
Vettem a Praktikerben két 110-es PVC cső összekötőt, amiben van két gumigyűrű. Ezt kettévágva két kerékre jól ráhúzható és király kis drift alapot ad neki. 1 bibi volt, hogy nem fogja túl jól, ezért leforog, majd kicsit holnap még reszelgetem és kitalálom, hogy tudom rárögzíteni fixen, de a lényeg, hogy ma tudtam kicsit driftelgetni a slash-el, elég jó móka.
Traxxas Slash 4x4 VXL - Jerry Whelchel edition

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TRAXXAS Slash 4x4
« Válasz #329 Dátum: 2010. December 04. - 19:55:48 »
Mindent kipróbáltam.. még az éjjel.. semmi..  reggel szétszedtem szabi ki szabályzó lecsavar.. radiátor...   
délután összepróbál.. lám lám ismét tud Cimbizni.. :-D  ha látta valaki a verdákat..